Go to homepage
Informatie & advies
 020-4084851
Mijn account
Inloggen
of registreer
Overzicht Mijn profiel Adresgegevens Betaalmethoden Bestellingen

shopping_bag € 0.00
Champagne merken
Luxe Cadeaus
Vintage Champagne
Champagne soorten
Accessoires
Grote flessen champagne
Aanbieding
Klantenservice
Moët & Chandon
Veuve Clicquot
Billecart-Salmon
Taittinger
Piper Heidsieck
Dom Perignon
Louis Roederer
Ruinart
Krug
Armand de Brignac
Carbon
Laurent-Perrier
Deutz
Gosset
Besserat de Bellefon
Bollinger
Lanson
Barons de Rothschild
Charles Ellner
Pol Roger
Brut Champagne
Blanc de Blancs Champagne
Demi-Sec en Ice Champagne
Rosé Champagne
Cuvée de Prestige Champagne
Magnum
Jeroboam
Methusalem
Salmanazar
Balthazar
Nebuchadnezzar
Leveringsvoorwaarden
Champagne afhalen
Contact
Veelgestelde vragen
Retourneren
Over Champagneshop
Bezorgen en betalen
Privacy policy
Toon alle categorieën Veelgestelde vragen Terug
  • Bekijk alle Veelgestelde vragen
  • Champagne merken
  • Luxe Cadeaus
  • Vintage Champagne
  • Champagne soorten
  • Accessoires
  • Grote flessen champagne
  • Aanbieding
  • Klantenservice
  1. Klantenservice
  2. Veelgestelde vragen
  • Klantenservice

    • Leveringsvoorwaarden
    • Champagne afhalen
    • Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Retourneren
    • Over Champagneshop
    • Bezorgen en betalen
    • Privacy policy

Alles over champagne

  • Wat is champagne?
  • De Champagnestreek
  • Hoe wordt champagne gemaakt?
  • Champagne ontkurken & serveren
  • Champagne bewaaradvies
  • Populairste champagne cocktails

Informatie & advies


De medewerkers van onze klantenservice staan voor u klaar op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur en zaterdag van 8:30 tot 13:00 uur

 020-408 48 51


FAQ

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen over onze producten en bezorgservice. Staat uw vraag er niet bij, of wilt u een medewerker spreken? Neem dan contact op met onze klantenservice: mail naar info@champagneshop.nl of bel: 020 - 4084851

Bestellen en bezorgen

Hoe bestel ik een artikel?
Is het betalen op de website beveiligd?
Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?
Hoe zijn mijn gegevens beveiligd?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Is Same Day Delivery mogelijk?

Betalen

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Waar bezorgen jullie allemaal?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Hoeveel kost het bezorgen?
Wat gebeurd er met mijn pakket als er niemand thuis is?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Klachtenafhandeling

 


Hoe bestel ik in een artikel?

Bestellen bij Champagneshop gaat simpel en snel, als u onderstaande stappen volgt, is uw bestelling snel onderweg!

  1. Blader door onze webshop, klik op de link naar de Champagne die u wilt laten bezorgen.
  2. In het tekstvak 'gratis kaartje toevoegen' kunt u een persoonlijke boodschap aan de ontvanger invullen. U kunt ook een eigen kaartje in Word of Pdf formaat toevoegen. Klik vervolgens op de button 'Bestellen'
  3. Controleer uw bestelling, en klik op de button 'Bekijk winkelwagen'. In het volgende venster klikt u op de button 'Ga door naar afrekenen'.
  4. Vul de gegevens van het bezorg en factuuradres in en volg de instructies in het scherm. Vul vervolgens de bezorgdatum en betaalvoorkeuren in, klik op de button 'Plaats uw bestelling' en uw bestelling is voltooid.

Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?

Champagne bestellingen in de regio Amsterdam worden geleverd door onze eigen bezorgers. Bestellingen voor adressen in de rest van Nederland worden bezorgd door bezorgdienst Packs. 

Wat gebeurd er met mijn pakket als er niemand thuis is?

Als er niemand thuis is op het bezorgadres op het moment van bezorging, volgt de bezorger de volgende procedure:

  1. De bezorger levert het pakket af bij de buren en laat een kaartje achter met een telefoonnnummer. De ontvanger kan dit nummer bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
  2. Als het niet lukt het pakket bij de buren af te geven, neemt de bezorger het pakket mee terug en laat een kaartje achter bij de ontvanger. Met het telefoonnummer kan de ontvanger een nieuwe bezorgafspraak maken.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

U kunt zelf bepalen op welke datum uw bestelling wordt bezorgd, dit geeft u aan tijdens het bestellen. Voor levering de volgende dag dient uw bestelling voor 17.00 uur (Nederlandse tijd) bij ons binnen te zijn. Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Wij bezorgen niet op zondagen en feestdagen.

Is Same Day Delivery mogelijk?

Ja. Ons bedrijf is in Amsterdam gevestigd, bestellingen voor Amsterdam, Badhoevedorp, Amstelveen en omgeving kunnen we dezelfde dag uitvoeren, mits deze voor 12 uur zijn besteld. Voor speciale orders of vragen, neem dan gerust contact met ons op.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn €7,50

Waar bezorgen jullie allemaal?

Wij bezorgen in heel Nederland en België. Bestellingen voor Duitsland kunt u via ons Duitse filiaal laten bezorgen, ga daarvoor naar www.champagnershop.de.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. U kunt uw bestelling bij ons ophalen in onze vestiging in Amsterdam. Wij hebben een ruime keuze champagnes die u ter plekke kunt uitzoeken en betalen met pin of contant.


Betalen
Veilig betalen

Bij Champagneshop kunt u op meerdere manieren veilig betalen. De betaling wordt door onze payment provider Buckaroo afgehandeld. Wij bieden alle gangbare veilige betaalmogelijkheden. Op het moment dat u een bestelling plaatst en alle gegevens hebt ingevuld kunt u kiezen uit meerdere opties:

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Op factuur (neem voor een zakelijk account contact op met onze klantenservice: 020-408 48 51)

Deze online-betalingen worden op een veilige manier verwerkt in samenwerking met Buckaroo.

Hoe zijn mijn gegevens beveiligd?

Al uw gegevens, inclusief het creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillende mensen uw gegevens kunnen gebruiken.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Wij bieden de gangbare betaalmogelijkheden aan, zoals iDeal, Creditcard (American Express, Visa en Mastercard), PayPal, en betalen op factuurbasis. Neem contact op met onze klantenservice als u wilt betalen op factuurbasis.

  • Betalen met iDeal

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk bloemen en boeketten bestellen en afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbetaalomgeving op basis van specifieke betalingsmethodes van uw eigen bank.

Hoe werkt betalen met iDEAL?
U plaatst een bestelling in onze webshop. Bij het afrekenen van de bestelling kun u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik hiervoor de betalingsmethode aan en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Uw bank vraagt een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven.

  • Betalen met creditcard

Bij Champagneshop kunt u met uw creditcard betalen. Champagneshop accepteert de volgende creditcards: Master card, Visa card. Creditcardbetaling gebeurt via een SSL-beveiligde server die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurt. Uw gegevens worden direct geverifieerd bij de creditcardmaatschappij die uw betaling na enkele seconden goedkeurt. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling met een ordernummer.

Wat gebeurt er als mijn betaling wordt afgekeurd?
Het kan voorkomen dat uw creditcardbetaling wordt afgekeurd, bijvoorbeeld omdat de limiet is bereikt. In dat geval krijgt u de mogelijkheid om een andere betalingsmethode te kiezen of om het opnieuw te proberen.

  • Betalen op rekening

Bedrijven kunnen op factuurbasis bestellen. Heeft u als bedrijf of instelling nog geen debiteurennummer van ons gehad, dan kunt u bellen met onze Klantenservice 020 4084851. Particulieren kunnen achteraf betalen, zie onze voorwaarden.

  • Betalen met PayPal

Wat is PayPal?
Met behulp van PayPal kunt u een betaling doen via een e-mailadres van de ontvanger met behulp van een creditcard, bankrekening of ontvangen geld op het account. Geld storten van uw account naar een eigen bankrekening is ook mogelijk.

Hoe werkt betalen met PayPal?
U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling geeft u aan dat u met PayPal wilt betalen. Klik hiervoor de betalingsmethode aan. Vervolgens wordt u doorgeleid naar PayPal waar de betaalopdracht voor uw klaar staat. PayPal vraagt u een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw PayPal account afgeschreven.


Retourbeleid

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument


Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/ of telefonisch. Onze contactgegevens vindt u onderaan deze pagina. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht heter meer tijd nodig zijn, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Champagneshop bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).



Contact
 020-408 48 51
info@champagneshop.nl

Adresgegevens
Champagneshop Nederland
Ditlaar 8
1066EE Amsterdam
-
Volg ons op social media
  •  Facebook
  •  Twitter
  •  Instagram
  •  Pinterest
Klantenservice
  • Klantenservice
  • Champagne afhalen
  • Veelgestelde vragen
  • Bezorgen en betalen
  • Retourneren
  • Leveringsvoorwaarden
  • Privacy policy
  • Mijn winkelwagen
  • Account aanmaken
  • Mijn account
  • Contact
  • Cookie voorkeuren
Populaire producten
  • Champagne
  • Moët & Chandon
  • Dom Perignon
  • Veuve Clicquot
  • Grote flessen champagne
  • Luxe champagnecadeaus
  • Champagne accessoires
  • Champagne aanbiedingen
  • Champagne Top 5
Champagnekennis
  • Veelgestelde vragen over champagne
  • Wat is champagne?
  • De Champagnestreek
  • Hoe wordt champagne gemaakt?
  • Champagne ontkurken & serveren
  • Hoe serveer je champagne in stijl
  • Hoe lang kan je champagne bewaren
  • Hoe moet je champagne bewaren
  • Populairste champagne cocktails
  • Wat is Brut champagne
  • Wat is Demi-Sec Champagne
  • Wat is een Blanc de Blancs champagne
    ©2023 Champagneshop - Alle rechten voorbehouden
    Bescherming persoonsgegevens
    De Roos respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die wij van u krijgen om bestellingen af te ronden vertrouwelijk wordt behandeld. Wij willen onze klanten en de bezoekers van onze website daarover goed informeren.

    In deze privacy verklaring laten we u weten welke gegevens er worden verzameld als u onze website gebruikt en een bestelling bij ons plaatst, waar we deze gegevens voor gebruiken en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Deze privacyverklaring is van toepassing op de diensten van De Roos.

    Meer informatie