Gemiddelde waardering van 0 (0 beoordelingen) op   KiyOh

FAQ

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen over onze producten en bezorgservice. Staat uw vraag er niet bij, of wilt u een medewerker spreken? Neem dan contact op met onze klantenservice: mail naar info@champagneshop.nl of bel: 020 4084851

Bestellen en bezorgen   Betalen
Hoe bestel ik een artikel?   Veilig betalen
Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?   Hoe zijn mijn gegevens beveiligd?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?   Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Is Same Day Delivery mogelijk?   Retourneren
Waar bezorgen jullie allemaal?   Retourbeleid
Hoeveel kost het bezorgen?   Klachten
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?   Klachtenafhandelinig

 


Bestellen en bezorgen

Hoe bestel ik in een artikel?
Bestellen bij Champagneshop gaat simpel en snel, als u onderstaande stappen volgt, is uw bestelling snel onderweg!

  1. Blader door onze webshop, klik op de link naar de Chamagne die u wilt laten bezorgen.
  2. In het tekstvak 'gratis kaartje toevoegen' kunt u een persoonlijke boodschap aan de ontvanger invullen. U kunt ook een eigen kaartje in Word of Pdf formaat toevoegen. Klik vervolgens op de button 'Bestellen'
  3. Controleer uw bestelling, en klik op de button 'Bekijk winkelwagen'. In het volgende venster klikt u op de button 'Ga door naar afrekenen'.
  4. Vul de gegevens van het bezorg en factuuradres in en volg de instructies in het scherm. Vul vervolgens de bezorgdatum en betaalvoorkeuren in, klik op de button 'Plaats uw bestelling'  en uw bestelling is voltooid.

Hoe bezorgen jullie mijn besteling?
Dankzij een uniek distributienetwerk is het mogelijk om binnen een aantal uren uw bezorging af te leveren door geheel Nederland! Uw bestelling wordt geleverd op de door u opgegeven datum, mocht er niemand thuis zijn, dan kan de bezorger een van de volgende dingen ondernemen:

  1. De koerier geeft het pakket af bij een van de naaste buren en laat een kaartje achter.
  2. De koerier neemt het pakket mee terug en laat een briefje achter bij de ontvanger. Op het kaartje staat een telefoonnnummer waarmee u een afspraak maken voor een tweede levering.
  3. Als uw bestelling een vers product bevat hoeft de ontvanger geen afspraak te maken voor een tweede levering. In dit geval zal het pakket automatisch de volgende werkdag worden aangeboden.

Een bestelling wordt maximaal tweemaal aangeboden hierna stuurt de koerier het terug naar ons, mocht u het pakket hierna opnieuw willen versturen dan bent u ons opnieuw bezorgkosten verschuldigd.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
U kunt zelf bepalen op welke datum uw bestelling wordt bezogd, dit geeft u aan tijdens het bestellen. Voor levering de volgende dag dient uw bestelling voor 17.00 uur (Nederlandse tijd) bij ons binnen te zijn. Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Wij bezorgen niet op zondagen en feestdagen.

Is Same Day Delivery mogelijk?
Ja. Ons bedrijf is in Amsterdam gevestigd, bestellingen voor Amsterdam, Badhoevedorp, Amstelveen en omgeving kunnen we dezelfde dag uitvoeren, mits deze voor 12 uur zijn besteld. Voor speciale orders of vragen, neem dan gerust contact met ons op.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn €6,95.

Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Bestellingen voor Duitsland kunt u via ons Duitse filiaal laten bezorgen, ga daarvoor naar www.champagnershop.de.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan. U kunt uw bestelling bij ons ophalen in onze vestiging in Amsterdam. Wij hebben een ruime keuze champagnes die u ter plekke kunt uitzoeken en betalen met pin of kontant.


Betalen

Veilig betalen
Bij Champagneshop kunt u op meerdere manieren veilig betalen. De betaling wordt door onze payment provider Buckaroo afgehandeld. Wij bieden alle gangbare veilige betaalmogelijkheden. Op het moment dat u een bestelling plaatst en alle gegevens hebt ingevuld kunt u kiezen uit meerdere opties:

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Op factuur (neem voor een zakelijk account contact op met onze klantenservice Tel: 020 6160509)

Deze online-betalingen worden op een veilige manier verwerkt in samenwerking met Buckaroo.

Hoe zijn mijn gegevens beveiligd?
Al uw gegevens, inclusief het creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillende mensen uw gegevens kunnen gebruiken.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Wij bieden de gangbare betaalmogelijkheden aan, zoals iDeal, Creditcard (American Express, Visa en Mastercard), PayPal, en betalen op factuurbasis. Neem contact op met onze klantenservice als u wilt betalen op factuurbasis.

Betaalmogelijkheden iDeal Creditcard Paypal

  • Betalen met iDeal

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk bloemen en boeketten bestellen en afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbetaalomgeving op basis van specifieke betalingsmethodes van uw eigen bank.

Hoe werkt betalen met iDEAL?
U plaatst een bestelling in onze webshop. Bij het afrekenen van de bestelling kun u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik hiervoor de betalingsmethode aan en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Uw bank vraagt een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven.

  • Betalen met creditcard

Bij Champagneshop kunt u met uw creditcard betalen. Champagneshop accepteert de volgende creditcards: Master card, Visa card. Creditcardbetaling gebeurt via een SSL-beveiligde server die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurt. Uw gegevens worden direct geverifieerd bij de creditcardmaatschappij die uw betaling na enkele seconden goedkeurt. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling met een ordernummer.

Wat gebeurt er als mijn betaling wordt afgekeurd?
Het kan voorkomen dat uw creditcardbetaling wordt afgekeurd, bijvoorbeeld omdat de limiet is bereikt. In dat geval krijgt u de mogelijkheid om een andere betalingsmethode te kiezen of om het opnieuw te proberen.

  • Betalen op rekening

Bedrijven kunnen op factuurbasis bestellen. Heeft u als bedrijf of instelling nog geen debiteurennummer van ons gehad, dan kunt u bellen met onze Klantenservice 020 4084851. Particulieren kunnen achteraf betalen, zie onze voorwaarden.

  • Betalen met PayPal

Wat is PayPal?
Met behulp van PayPal kunt u een betaling doen via een e-mailadres van de ontvanger met behulp van een creditcard, bankrekening of ontvangen geld op het account. Geld storten van uw account naar een eigen bankrekening is ook mogelijk.

Hoe werkt betalen met PayPal?
U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling geeft u aan dat u met PayPal wilt betalen. Klik hiervoor de betalingsmethode aan. Vervolgens wordt u doorgeleid naar PayPal waar de betaalopdracht voor uw klaar staat. PayPal vraagt u een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw PayPal account afgeschreven.


Retourneren

Retourbeleid
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument


Klachten

Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze contactgegevens vindt u bovenaan deze pagina. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht heter meer tijd nodig zijn, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Champagneshop bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).